fbpx

Ofte stilte spørsmål

Erik Arnesen Helsfyr – Ofte stilte spørsmål

Sist oppdatert 5. oktober 2021

Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt er det bare å kontakte oss, så hjelper vi deg.

Holder dere åpent som vanlig?

Vi holder åpent og du er hjertelig velkommen.

Vi ber alle våre kunder om å ha lav terskel for å avlyse eller utsette sin verkstedtime ved dårlig form, eller mistanke om smittefare og hvis du er i karantene. Vi er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet.

For å gjøre det trygt for både kunder og ansatte har vi iverksatt flere tiltak. Tiltakene er basert på de råd som til enhver tid gis av myndighetene rundt covid-19, les mer om tiltakene her:

 

Er salgslokalet åpent? 

Salgslokalene våre har åpent. Du kan også nå våre salgsavdelinger digitalt og på telefon i ordinære åpningstider dersom du ønsker det.

 

Har du avtale om å hente din nye bil?

Du kan fortsatt hente din nye bil etter avtale.

Hvilke tiltak har dere i lokalene nå?

Vi har desinfiserende middel tilgjengelig i alle soner på våre anlegg, tilgjengelig både for kunder og våre medarbeidere.

 

Jeg har bestilt time på verkstedet, men har ikke mulighet til å møte som avtalt. Hva gjør jeg?

Ring oss eller send en e-post, så følger vi deg opp med forslag til hvordan vi løser dette så fleksibelt og greit som mulig. Vi tilbyr også henting og levering av din bil innenfor Oslo og «gamle» Akershus kostnadsfritt, så lenge vi har kapasitet.

 

Er det trygt å levere bilen min på verkstedet nå?

Hensynet til folkehelsen, og helsesituasjonen til våre kunder og medarbeidere, har naturligvis den aller høyeste prioritet. Vi har innført rutiner for renhold og desinfisering av våre lokaler. Din bil beskytter vi med rattrekk og ekstra hygienetiltak. Så det skal være trygt å levere din bil til oss.

 

Du kan levere bilen din trygt ved å benytte vår nøkkeldropp

Det skal føles trygt å levere din bil til oss på verkstedet. Vi har nøkkeldropp som du kan benytte deg av dersom det er ønskelig. Det foreligger en god beskrivelse på hvor du finner nøkkeldropp og hvordan du benytter deg av den. Ta kontakt med serviceavdelingen, så hjelper de deg med beskrivelsen.

 

Bilen min skal snart på EU-kontroll, hva gjør jeg?

Du er hjertelig velkommen til oss for å gjennomføre EU-kontroll. Dersom du av en eller annen grunn ikke har mulighet, er vi fleksible på å finne en ny tid.

 

Jeg har bestilt bil, påvirker dette produksjonen av min bil?

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Vi sjekker da status for din bilbestilling.

 

Jeg har bestilt bil og fått bekreftelse på at den er produsert. Påvirker dette da utlevering av min bil?

Ta kontakt med oss, så sjekker vi status på din bil.

 

Hvordan vil henting av min nye bil foregå nå, og er det trygt?

Vi har innført strenge rutiner internt, så din bil er rengjort og desinfisert. Du skal være trygg på at vi hjelper deg med alt du har behov for å vite rundt din nye bil. Vi kan både hente og bringe hvis du ønsker det.

 

Må jeg fysisk besøke dere i butikk for å kjøpe ny eller brukt bil?

Nei, absolutt ikke. Hvis du ønsker kan vi løse alt rundt bilkjøpet digitalt. Vi hjelper deg med visning av bilen over video. All kommunikasjon rundt finansiering og andre spørsmål kan vi ta digitalt eller på telefon. Avtal gjerne en videovisning av bilen over skype/facetime. Kontakt oss her

 

Kan jeg prøvekjøre bil?

Prøvekjøring er mulig etter nærmere avtale.

 

Har du spørsmål rundt bil eller bilhold som du ikke fikk svar på her, kan du kontakte vårt kundesenter her: Vi hjelper deg!

Vil du ha mer informasjon? Da kontakter du oss helt uforpliktende her:

    Kontakt oss gjerne for mer informasjon