fbpx

Ofte stilte spørsmål

Erik Arnesen Helsfyr – Ofte stilte spørsmål

Sist oppdatert 14. februar 2022

Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt er det bare å kontakte oss, så hjelper vi deg.

Vi ber fortsatt alle våre kunder om å ha lav terskel for å avlyse eller utsette sin verkstedtime ved dårlig form, eller mistanke om smittefare. Vi er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet.

Butikken holder åpent som normalt og du er hjertelig velkommen. Du kan også nå våre salgsavdelinger digitalt og på telefon i ordinære åpningstider dersom du heller foretrekker det.

Jeg har bestilt time på verksted – men har ikke mulighet til å møte som avtalt. Hva gjør jeg?
Ring oss eller send en e-post, så følger vi deg opp med forslag til hvordan vi løser dette så fleksibelt og greit som mulig.  Vi tilbyr også henting og levering av din bil innenfor Oslo og «gamle» Akershus kostnadsfritt, så lenge vi har kapasitet. Ta kontakt med oss her: 

Hva gjør jeg hvis jeg har påvist corona eller har luftveissymptomer og har time på verkstedet?
Vi ønsker at det skal være trygt for våre kunder og ansatte i våre lokaler, så vi ser helst at du da flytter din time. Vi er selvfølgelig behjelpelig med å flytte timen din. *Etter nærmere avtale kan du eventuelt levere bilen og benytte vår nøkkelautomat. Se retningslinjer om isolasjon her:

Hvilke rutiner gjelder når jeg leverer bilen min på verksted nå?
Vi fortsetter hensynet til folkehelsen for våre kunder og medarbeidere. Vi fortsetter derfor rutiner for renhold og desinfisering av våre lokaler, og ikke minst din eiendom.  Din bil beskytter vi med ratt-trekk og ekstra hygiene tiltak. Så det skal være trygt å levere din bil til oss.

Du kan levere bilen din trygt ved å benytte vår nøkkeldropp

Vi har nøkkeldropp som du kan benytte deg av dersom det er ønskelig. Det foreligger en god beskrivelse på hvor du finner nøkkeldropp og hvordan du benytter deg av den. Ta kontakt med serviceavdelingen, så hjelper de deg med beskrivelsen.

 Bilen min skal snart på EU-kontroll, hva gjør jeg?

Du er hjertelig velkommen til oss for å gjennomføre EU-kontroll. Dersom du av en eller annen grunn ikke har mulighet, er vi fleksible på å finne en ny tid.

Jeg har bestilt bil, påvirker dette produksjonen av min bil?

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Vi sjekker da status for din bilbestilling.

Jeg har bestilt bil og fått bekreftelse på at den er produsert. Påvirker dette da utlevering av min bil?

Ta kontakt med oss, så sjekker vi status på din bil. 

Må jeg fysisk besøke dere i butikk for å kjøpe ny eller brukt bil?

Nei, absolutt ikke. Hvis du ønsker kan vi løse alt rundt bilkjøpet digitalt. Vi hjelper deg med visning av bilen over video. All kommunikasjon rundt finansiering og andre spørsmål kan vi ta digitalt eller på telefon. Avtal gjerne en videovisning av bilen over skype/facetime. Kontakt oss her

 

Kan jeg prøvekjøre bil?

Prøvekjøring er mulig etter nærmere avtale.

 

Har du spørsmål rundt bil eller bilhold som du ikke fikk svar på her, kan du kontakte vårt kundesenter her: Vi hjelper deg!

Vil du ha mer informasjon? Da kontakter du oss helt uforpliktende her:

    Kontakt oss gjerne for mer informasjon